
Kia EV3 у наявності в нашому Автосалоні
2025-01-25Коли Kia представила EV3 у травні цього року, стало зрозуміло, що електрична мобільність ось-ось стане доступнішою, ніж будь-коли раніше. Новий компактний електричний позашляховик Kia пропонує не лише провідні в галузі технології, але й запас ходу до 605 км (комбінований цикл WLTP) та можливість швидкої зарядки. Революційний набір переваг, які надає EV3, означає, що покупцям більше не потрібно турбуватися про заміну свого автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) на електромобіль (EV).
Команда розробників Kia була сповнена рішучості створити електричний позашляховик, який би підняв планку в кожній області того, що очікується від компактної електричної моделі. Досягнення цієї мети означало розробку нового набору функцій, таких як вдосконалене рекуперативне гальмування та можливість живити або заряджати зовнішні пристрої, такі як туристичне спорядження, малий електротранспорт, щоб дозволити покупцям використовувати свій автомобіль так, як ніколи раніше в класі компактних позашляховиків.
Інноваційна i-Pedal
Обидві системи i-Pedal 3.0 та Smart Regenerative 3.0 дебютують саме в EV3. Ці технології виводять керування однією педаллю на новий рівень, забезпечуючи ще більше задоволення від водіння та ефективність роботи акумулятора. Новітня технологія i-Pedal 3.0 пропонує водієві значно більшу гнучкість і контроль, відокремлюючи рекуперативне гальмування від функції повної зупинки. Рух однією педаллю тепер можна використовувати в будь-якому режимі рекуперативного гальмування. Крім того, i-Pedal 3.0 може використовуватися заднім ходом і автомобіль запам'ятовує обраний рівень рекуперативного гальмування під час зупинки та перезапуску автомобіля. Систему можна активувати простіше, ніж раніше, потягнувши та утримуючи ліву педаль на кермі більше однієї секунди.
Система рекуперативного гальмування має діапазон потужності від 0 до 3, причому найпотужніше гальмування на рівні 3 ідеально підходить для руху в щільному міському трафіку, де водіям часто доводиться швидко гальмувати. Цей ефект був оптимізований за допомогою більш лінійного калібрування і забезпечує більш плавне гальмування. 2 рівень рекуперативного гальмування забезпечує трохи менше гальмівне зусилля та ідеально підходить для використання на звивистих дорогах, дозволяючи водіям насолоджуватися процесом водіння, плавно сповільнюючись на поворотах, не торкаючись педалі гальма. Рекуперативне гальмування дозволяє збільшити запас ходу акумулятора. Під час тривалої подорожі по шосе водії можуть віддати перевагу 1 рівню рекуперативного гальмування або навіть 0 рівню, який дозволяє EV3 рушати з місця, коли нога знімається з педалі акселератора. Ці два рівні рекуперативного гальмування забезпечують більш комфортне уповільнення. Рівень 0 рекуперативного гальмування дозволяє EV3 рухатися берегом, забезпечуючи швидкість уповільнення, аналогічну рівню 1, але на нижчих швидкостях.
Передові технології для ще більш безтурботної їзди
Kia EV3 – це перший автомобіль з технологією Smart Regenerative System 3.0. Цей вдосконалений цифровий пілот може сканувати дорогу попереду та миттєво реагувати на ситуацію. Система Smart Regenerative активується, якщо утримувати праву педаль керма більше секунди, інтегруючи технологію автономного водіння з рекуперативним гальмуванням. Як тільки водій відпускає педаль акселератора, система використовує датчики для визначення відстані до автомобіля попереду та навігаційну інформацію, щоб автоматично загальмувати EV3 до безпечної швидкості, якщо це необхідно. Якщо попередня система Smart Regenerative від Kia покладалася виключно на інформацію GPS, то остання версія використовує ширший спектр даних, окрім навігації, забезпечуючи ряд переваг для водіїв. Наприклад, коли EV3 наближається до крутого повороту або вигину дороги, обмеження швидкості, лежачого поліцейського або кругового перехрестя, автомобіль автоматично сповільнюється до відповідної швидкості, забезпечуючи більш спокійний та безпечний досвід водіння. Якщо попередня система могла автоматично сповільнити автомобіль до 9 км/год, то новітня система може довести EV3 до повної зупинки, забезпечуючи ще більш комфортне та безпечне водіння.
Велика дальність польоту та вдосконалена аеродинаміка
Kia EV3 - один з найефективніших електромобілів на ринку. Запас ходу залежить від багатьох факторів, але найбільше клієнти звертають увагу на акумуляторну батарею. Тому Kia оснастила EV3 найбільшою батареєю у своєму класі. Батарея четвертого покоління може зберігати 81,4 кВт-год електроенергії та має приблизно на 22% вищу щільність енергії, ніж батарея Niro EV, яка також працює при напрузі 400 В. Батарея EV3 забезпечує компактному позашляховику найкращий у своєму класі запас ходу в 605 км (WLTP). Досконала аеродинаміка EV3 є результатом нескінченних годин, проведених в аеродинамічній трубі. Вони дозволили нам оптимізувати форму колісних дисків і задніх ліхтарів, серед іншого. Бічні пороги, а також вісім елементів, що покривають днище, сприяють кращому потоку повітря під підлогою та зменшенню аеродинамічного опору. У поєднанні з оптимізованою формою фар, переднього бампера та колісних арок, меншим кутом спойлера на даху, аеродинамічними лопатями на задньому бампері та покращеними дефлекторами передніх коліс, EV3 розсікає повітря з коефіцієнтом аеродинамічного опору лише 0,26. Кузов EV3 вужчий у задніх колісних арках, ніж у передніх, завдяки чому він набуває обтічної форми, що збільшує діапазон ходу.
Ефективне водіння за будь-яких умов
EV3 - перший автомобіль у світі, який використовує систему тепловідводу. Для оптимізації ефективності вона утилізує не тільки тепло, що втрачається всередині автомобіля, але й у повітрі ззовні. Передова технологія теплового насоса значно покращує здатність захищати продуктивність акумулятора та швидко заряджати його взимку. З впровадженням унікального високоефективного нагрівача та програмного забезпечення для низькотемпературної зарядки, власники EV3 витрачатимуть значно менше часу на заряджання акумулятора. Батарея EV3 також оснащена системою рідинного охолодження, яка використовується під час заряджання для оптимізації теплового режиму батареї та збільшення швидкості заряджання. Час швидкої зарядки батареї EV3 на 12 хвилин швидше, ніж у батареї Niro EV, що дозволяє зарядити її на 10-80% за 31 хвилину (модель Long Range, швидка зарядка до 350 кВт). Завдяки першій у світі високоефективній і надкомпактній системі опалення, вентиляції та кондиціонування повітря THIN HVAC забезпечує оптимальний комфорт у салоні за будь-яких умов. Розумно упакована система забезпечує пасажирам передніх сидінь на 6 см більше простору для ніг, ніж звичайні системи HVAC в інших автомобілях, завдяки зменшенню висоти блоку на 33%.
Доступні передові технології
Просторий салон EV3 дає пасажирам відчуття, що вони перебувають у житловому просторі, а не в автомобілі. Передові можливості підключення дозволяють пасажирам взаємодіяти зі своїм цифровим світом більше, ніж будь-коли раніше. Kia є першим виробником, який представив технологію Vehicle-to-Load (V2L) в сегменті компактних електричних позашляховиків, яка може живити різні пристрої, такі як кавоварка або фен. Kia планує представити повнопривідний варіант (AWD), а також модель GT, розширюючи вибір клієнтів за межами нинішніх моделей з двоколісним приводом (2WD).
Детальніше про Kia EV3 Ви можете дізнатись на сторінці моделі: kia.net.ua/EV3
Консультація за номером: 044-390-69-90 або за адресою: м. Київ, пр-т. С. Бандери, 22
Ми у соціальних мережах:
- Instagram: www.instagram.com/kia_petrivka
- Facebook: www.facebook.com/kia.Autocentre
- YouTube: www.youtube.com/@KIA_na_Pochayni