Kia EV3. Новий рівень електропозашляховика
2024-11-04Коли Kia представила EV3 у травні цього року, бренд продемонстрував транспортний засіб, який зробить легку та екологічну мобільність більш доступною. Щоб виконати це зобов'язання, новий компактний повністю електричний позашляховик Kia оснащений провідними в галузі технологіями, має запас ходу WLTP до 600 км і можливість швидкої зарядки.
Завдяки поєднанню характеристик EV3, що змінюють правила гри, клієнтам не потрібно турбуватися про перехід від автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) до електромобіля (EV).
Команда розробників Kia була сповнена рішучості створити повністю електричний позашляховик, який би підняв планку того, що очікується від компактної електричної моделі. Досягнення цієї мети означало розробку абсолютно нового набору параметрів, таких як інтелектуальне рекуперативне гальмування та можливість живити або заряджати зовнішні пристрої, такі як туристичне обладнання, що дозволить клієнтам насолоджуватися цілою низкою особливостей стилю життя та водіння, які раніше були недоступні в цьому секторі.
В основі EV3 лежать передові світові технології, а інженери Kia гарантують, що ці інновації принесуть реальну користь водіям та пасажирам EV3.
Інновації i-Pedal
Kia постійно впроваджує інновації та вдосконалила технологію рекуперативного гальмування для EV3, створивши оновлені системи i-Pedal 3.0 та Smart Regenerative 3.0. Ці технології виводять концепцію керування однією педаллю на новий рівень, забезпечуючи більше задоволення та ефективність.
Новітня технологія i-Pedal 3.0 пропонує водієві набагато більше гнучкості та контролю, відокремлюючи рівень рекуперативного гальмування від функції контролю повної зупинки. Повне керування однією педаллю тепер можна використовувати у всіх режимах рекуперативного гальмування, тоді як i-Pedal 3.0 можна опціонально використовувати в режимі руху заднім ходом, а також запам'ятовувати попередньо обраний рівень при вимкненні автомобіля. Система може бути обрана за допомогою більш простішого процесу - потягнути ліву підкермову педаль більш ніж на одну секунду.
Рівні рекуперативного гальмування оцінюються від 0 до 3, причому найбільш ефективне гальмування 3-го рівня ідеально підходить для руху в умовах інтенсивного трафіку, коли водіям може знадобитися швидко загальмувати автомобіль. Цей рівень також було оптимізовано за допомогою більш лінійного калібрування для отримання більш плавних результатів.
Розумні технології для водіння без стресу
Kia EV3 - це перший автомобіль з технологією Smart Regenerative System 3.0 від Hyundai Motor Group. Ця інтелектуальна система надає водієві цифрового другого пілота, який може сканувати дорогу попереду та блискавично реагувати на ситуації.
Система Smart Regenerative System активується, якщо утримувати педаль правого керма більше секунди, і інтегрує технологію автономного водіння з рекуперативним гальмуванням.
Коли водій відпускає педаль акселератора, система використовує датчики для визначення відстані до транспортного засобу, що рухається попереду, та навігаційну інформацію для автоматичного уповільнення до безпечної швидкості, якщо це необхідно.
У той час як попередня версія інтелектуальної рекуперативної системи Kia покладалася виключно на інформацію GPS, ця остання версія охоплює більше різноманітний навігаційних даних, що відкриває для водія цілий ряд переваг.
Наприклад, коли EV3 наближається до крутого повороту або вигину дороги, зниження швидкості, лежачого поліцейського або кільцевої розв'язки, автомобіль автоматично сповільнюється до відповідної швидкості, забезпечуючи більш спокійну, ефективну та безпечну їзду.
Розумна рекуперативна система 3.0 може зняти стрес, пов'язаний з пересуванням жвавим, незнайомим центром міста, зменшуючи розумове навантаження на водія. Якщо попередня система Kia могла автоматично сповільнити автомобіль до 9 км/год, то новітня технологія може довести EV3 до повної зупинки, забезпечуючи ще більшу гнучкість.
Переконливий запас ходу та вдосконалена аеродинаміка
Інженери Kia вірять у розвиток технологій для створення кращого, більш сталого світу. Але вони також знають, що деякі люди - особливо ті, хто тільки починає користуватися електромобілями - все ще турбуються про запас ходу. Саме тому команда розробників доклала чимало зусиль, щоб зробити EV3 одним з найбільш ефективних та впевнених у собі електромобілів.
На запас ходу повністю електричного транспортного засобу може впливати багато факторів, але найголовнішим для покупців залишається акумуляторна батарея. Тому інженери Kia оснастили EV3 найбільшою батареєю у своєму класі. Акумулятор четвертого покоління ємністю 81,4 кВт-год також може похвалитися приблизно на 22% вищою щільністю енергії порівняно з Niro EV, який має таку ж архітектуру на 400 В, і забезпечує найкращий у своєму класі запас ходу на електротязі - 600 км (за стандартом WLTP).
Нескінченні години були проведені в аеродинамічній трубі, щоб відточити аеродинамічні характеристики EV3, включаючи такі тонкощі, як оптимізовані форми коліс позашляховика та покращені задні комбіновані ліхтарі. Також з'явилися нові накладки на бічні пороги, а також вісім деталей, що покривають днище, які сприяють більш чистому потоку повітря під підлогою та зменшенню аеродинамічного опору.
У поєднанні з оптимізованими профілями фар і накладки переднього бампера, зменшенням зазору між колесами, оптимізованим дизайном колісних арок, меншим кутом спойлера на даху, аеродинамічними накладками на задньому бампері та покращеними дефлекторами передніх коліс, EV3 плавно ковзає в повітрі з коефіцієнтом аеродинамічного опору всього лише 0,26 Сх.
Кузов EV3 впоперек задніх колісних арок також вужчий, ніж впоперек передніх колісних арок, що створює форму «човникового хвоста» і збільшує запас ходу електромобіля - те, що водії обов'язково оцінять, особливо під час тривалих поїздок.
Бортовий тренер ефективності
Хоча EV3 оснащений технологіями для отримання максимального запасу ходу від кожного заряду акумулятора, манера водіння також може мати велике значення. Саме тому Kia спростила досягнення цієї мети за допомогою технології «Driving Range Guide».
Розташований на приладовій панелі, путівник по запасу ходу легко зрозуміти з першого погляду. Він відображає максимальну та мінімальну досяжну дальність поїздки залежно від стилю водіння, а також розрахунковий запас ходу, що базується на попередній ефективності водіння.
Коли EV3 рухається ефективно, зелений індикатор на інформаційному блоці заповнюється до максимальної позначки. Якщо потенціал ефективності автомобіля не досягає максимуму, цей індикатор стає помаранчевим і показує зменшений потенційний запас ходу. Відображення в реальному часі заохочує водіїв насолоджуватися більш ефективним водінням.
Ефективне водіння за будь-яких умов
Розробляючи EV3, дизайнери та інженери Kia ніколи не забували про свою місію - зробити компактний повністю електричний позашляховик доступнішим для більшої кількості людей. Це означало продумування всіх можливих варіантів використання та тестування надсучасної технології EV3 у найсуворіших місцях, які тільки можна уявити на планеті, таких як Ар'єплог за Полярним колом у Швеції.
EV3 - перший у світі електромобіль з системою одночасного поглинання тепла, що дозволяє йому утилізувати відпрацьоване тепло не лише з салону, а й зовнішнього повітря для оптимізації ефективності. Передова технологія теплового насосу електромобіля значно покращує його здатність захищати продуктивність акумулятора та швидко заряджати його в холодну погоду.
Завдяки впровадженню унікального високоефективного обігрівача оболонки та програмного забезпечення для низькотемпературної зарядки, власники EV3 витрачають набагато менше часу на очікування зарядки свого транспортного засобу.
Батарея EV3 також оснащена системою рідинного охолодження, яка використовується під час заряджання для оптимізації теплового режиму батареї та підвищення швидкості заряджання. Час швидкої зарядки EV3 на 12 хвилин швидше, ніж у Niro EV, що дозволяє зарядити батарею з 10 до 80 відсотків ємності за 31 хвилину (модель Long Range, за умови швидкої зарядки 350 кВт).
Завдяки першій у світі високоефективній та надкомпактній системі опалення, вентиляції та кондиціонування THIN HVAC (опалення, вентиляція та кондиціонування повітря) EV3 забезпечує стабільні умови в салоні за будь-яких умов, максимізуючи комфорт. Розумно сконструйована система дає пасажирам на передніх сидіннях додаткові 6 см простору в просторі для ніг у порівнянні зі звичайною системою HVAC завдяки 33-відсотковому зменшенню висоти блоку.
Доступні передові технології
Просторий салон EV3 створює середовище, подібне до житлового простору, де пасажири можуть насолоджуватися поїздкою або відпочивати, коли автомобіль стоїть на місці. Найсучасніші функції підключення дозволяють їм взаємодіяти з цифровим світом у більш захоплюючий спосіб, ніж будь-коли раніше.
Kia - перший виробник, який запропонував зарядку від автомобіля (Vehicle-to-Load, V2L) у сегменті компактних позашляховиків на електротязі. Ця функція дозволяє автомобілю заряджати зовнішні пристрої і дає змогу клієнтам максимізувати доступність EV3.
Навіть перебуваючи поза мережею електричної інфраструктури, власники можуть використовувати EV3 для зарядки та живлення таких пристроїв, як ноутбук, кавоварка, невеликий холодильник або навіть кінопроектор. Це ще один приклад того, як інноваційна технологія, розроблена інженерами Kia для EV3, може покращити досвід клієнтів під час кожної подорожі.
Kia планує представити повнопривідний (AWD) варіант, а також модель GT, розширюючи діапазон вибору для клієнтів за межами нинішніх моделей з подвійним приводом (2WD).